پست شده در اخبار

برگزاری جشن سالانه مدیران خودرو با تقدیر از مشتریان وفادار

برگزاری جشن سالانه مدیران خودرو با تقدیر از مشتریان وفادار

جشن سالانه مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو شب گذشته طی برگزاری جشن بزرگی، از همکاری و همراهی مشتریان وفادار و شرکای تجاری خود در سال ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آورد.

جشن سالانه شرکت مدیران خودرو، به منظور تقدیر و تجلیل از شرکای این شرکت اعم از مشتریان وفادار و نمایندگان فروش روز گذشته مورخ ۲۵ اسفند برگزار شد. هدف از این رویداد مرور اتفاقات سال گذشته در حوزه امور مشتریان و گزارش فعالیت های سال ۱۴۰۲ و مرور چشم انداز سال ۱۴۰۳ بود.

مدیران خودرو و ارتباط با مشتریان

مدیران خودرو به عنوان شرکت پیشتاز در حوزه ارتباط با مشتری و افزایش رضایتمندی مشتریان، در سالیان اخیر به صورت مشتاقانه رویدادهای گوناگونی را در راستای افزایش آگاهی عمومی و ارتباط با مشتریان برگزار کرده است. این شرکت با دارا بودن باشگاه مشتریان، همواره در بحث ارتباط و نظرسنجی از ایشان، یکه تاز بوده است.

برند MVM، فونیکس، فونیکس NEV و اکستریم چهار برند شرکت مدیران خودرو هستند که محصولات خود را در سبدهای قیمتی متفاوتی و با امکاناتی ویژه به بازار ارائه می دهند.

جشن پایان سال

در این جشن بزرگ که با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت، هنرمندان، باشگاه مشتریان و اهالی رسانه برگزار شد، آمارهای موفقیت آمیز گوناگون مدیران خودرو در سال ۱۴۰۲ و به طور کلی سالیان گذشته، برای مشتریان این شرکت بیان شد. در کنار اعلام آمار و اطلاعات سالی که گذشت، این شرکت از اهداف آینده و محصولات جدید خود نیز خبر داد. محصولاتی که عمدتاً در دسته پلاگین ها و برقی ها (نظیر فونیکس FX برقی، آریزو ۸ پلاگین هایبرید و…) جای می گیرند.

در بخش بیرون از سالن همایش نیز تمامی محصولات مدیران خودرو اعم از برند های فونیکس، اکستریم و ام وی ام، در کنار هم قرار داده شده بودند و در پایان این جشن، کیک بزرگی توسط جک لی، مدیرعامل شرکت، برش داده شد و آتش بازی مفصلی نیز برای مشتریان به انجام رسید.

Source link

نظر (1)

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی