پست شده در اخبار اطلاعات عمومی خودرو کارایی

هوندا CR-V و ZR-V به جمع وارداتی ها اضافه شدند

[ad_1]

هوندا CR-V و ZR-V به جمع وارداتی ها اضافه شدند

هوندا آذریــوردســال
هوندا آذریــوردســال

هوندا CR-V و ZR-V دو محصول جدید وارداتی بازار ایران اند که هم اکنون عرضه آن ها در سامانه یکپارچه آغاز شد.

در چند ماه گذشته علاوه بر حضور پررنگ خودروهای وارداتی چینی، شاهد رونمایی و معرفی غیرچینی هایی از برندهای تویوتا، هوندا، آئودی و … نیز بودیم که البته به دلیل محدودیت های واردات، شرکت های وارد کننده، نسخه های مونتاژ شده در کشور چین این برندها را وارد و عرضه کرده اند.

هونداهای وارداتی آذریــوردســال

در این میان مشخص شد که شرکت آذریــوردســال جدیدترین مدعی واردات هوندا به ایران است و قصد دارد تا هم برای سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عادی و هم برای جانبازان، خودروهای این برند ژاپنی را عرضه کند.
این شرکت در اولین اقدام موفق شده تا دو کراس اوور CR-V و ZR-V را برای سامانه خودروهای وارداتی جانبازان عرضه کند. به این ترتیب جانبازان و واجدین شرایط خرید خودروهای وارداتی می توانند تا حداکثر پایان امروز مروخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ نسبت به اصلاح اولویت های انتخابی خود اقدام و هوندا CR-V را جایگزین کنند.

فردا نیز هوندا ZR-V جزو محصولات قابل عرضه برای جانبازان قرار می گیرد که متقاضیان می توانند در رده پایین تر قیمتی این کراس اوور را نیز در فرصت اصلاح جایگزین کنند.

از مهم ترین ویژگی های شرکت آذریــوردســال این است که قبل از انجام پروسه واردات موفق شده تا در ارائه خدمات پس از فروش، اقدامات مناسبی را انجام دهد. این شرکت موفق شده تا در کلان شهرهایی مانند تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و … نمایندگی های خود را فعال کند. به این ترتیب مشتریان و خریداران خودروهای وارداتی این شرکت می توانند نسبت به عقد قرارداد و دریافت خدمات پس از فروش به نزدیک ترین کلان شهر مراجعه کنند.

طی گفتگوی کوتاهی که با مدیرعامل آذریــوردســال صورت گرفت، متوجه شدیم که این شرکت تصمیم دارد تا علاوه بر عرضه خودروهای وارداتی برای جانبازان، دو سدان بسیار جذاب از برند هوندا یعنی سیویک (Civic) و سیتی (City) را هم در ابتدای سال آینده به سامانه وارداتی ها ارائه کند. طبق گفته ایشان قیمت نهایی هوندا سیویک برای خریدار بین ۲ میلیارد و ۵۰۰ تا ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تمام می شود و هوندا سیتی نیز در حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون قیمت خواهد خورد.

کاتالوگ هوندا CR-V

کاتالوگ هوندا ZR-V

Source link

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی