پرسش و پاسخ

فروشگاه اینترنتی قطعات و لوازم خودرو

اطلاعات ارسال

چه راه هایی برای ارسال وجود دارد؟

در این سیستم به چند روش ارسال وجود دارد

در حالت اول خود مشتری در صورت تمایل به درب انبار با هماهنگی قبلی رفته و کالا خریداری شده خود را تحویل میگیرد  . در حالات بعدی با هماهنگی خود مشتری بصورت ارسال با پیک – پست – تیپاکس یا باربری بوده که هزینه آن بصورت پس کرایه میباشد

آیا شما ارسال بین المللی دارید؟

بله در صورت تمایل خریدار و با توافق طرفین این مورد قابل انجام میباشد.

چطور میتوانم از زمان احتمال رسیدن کالایم با خبر شوم؟

در زمان ارسال کالا با خریدار تماس حاصل میشود و اطلاعات ارسال تماما در دسترس مشتری قرار خواهد گرفت

آیا میتوانم سفارشاتم را به کشور های مختلف تنظیم کنم؟

بله این مورد قابل انجام میباشد

اطلاعات پرداخت

چه راه های پرداختی وجود دارد؟

راه اصلی پرداخت هزینه خرید از سایت درگاه موجود در سایت میباشد . اگر مبالغ بالاتر از حد تراکنش بانکی بود فقط قادر خواهید بود با شماره حسابهای مخصوص شرکت آتا تجارت سانا جابجایی مبلغ را انجام دهید و هیچ حساب شخصی و غیر رسمی مورد قبول شرکت نمیباشد

میتوانم پرداختم را تقسیم کنم؟

بله 

نسبت به حجم و مبلغ خرید و اعتبار مشتری بستگی به مدت اعتبار هر کالایی بصورت چند پرداخته میتواند باشد

سفارشات و بازگشت وجه

چطور میتوانم کالا را تعویض یا برگردانم؟

هر کالایی از طریق شرکت تولیدی یا وارد کننده آن محصول دارای ضمانت و مرجوعی تعریف شده ای میباشد تمامی کالاهای موجود در آسان وی طبق همان مبانی و مدت زمان مشخص شرکت مذکور قابل مرجوع کردن هستند.

برای اطلاع از شرایط مرجوعی هر کالایی میتوانید با قسمت فروش هماهنگ کنید

چطور سفارشم را لغو کنم؟

تا قبل از ارسال کالا از انبار آسان وی قادر خواهید بود با تماس تلفنی از انصراف خود مجموعه را مطلع کنید . و هزینه خرید کالا شما طبق روال اداری بمدت دو روز کاری بحساب شما واریز میگردد

اگر سوالی داشتید با ما در تماس باشید!

مجموعه آسان وی با بیش از 30 سال تجربه قادر خواهد بود بهترین و مطمئن تری راه را برای تهیه قطعات لوازم و اکسسوری خودروهای سواری و سنگین در اختیار شما قرار دهد

پشتیبانی