
پیش از عرضه مدل جدید دیفرانسیل عقب اینفینیتی، مدل Q50 هنوز با نام نیسان اسکایلاین در ژاپن عرضه میشود و بهروزرسانی نیز شده است.
فهرست مطالب
اینفینیتی تولید مدل Q50 را سال گذشته در آمریکای شمالی متوقف کرد تا بهطور کامل، سبد محصولاتاش به مجموعهای از شاسیبلندها و کراس اوورها تبدیل شود، اما ماجرا به همینجا ختم نشد. این سدان دیفرانسیلعقب هنوز در ژاپن با نام نیسان اسکایلاین به فروش میرسد. علاوه بر این، نسخهای ویژه نیز معرفی شده است که بهعنوان Culmination یا اوج شناخته میشود. مدل R۴۰۰ Limited در واقع آخرین درخشش این خودرو پیش از ورود نسل جدید آن است که طبق برنامه، اواخر این دهه معرفی خواهد شد.
نیسان اسکایلاین R400


تولید مدل اسکایلاین R400 لیمیتد تنها به ۴۰۰ دستگاه محدود شده و مخصوص بازار ژاپن است. این نسخه به رینگهای ۱۹ اینچی مجهز شده است که با لاستیکهای دانلوپ پوشانده شدهاند. نیسان همچنین سیستم تعلیق جلوی خودرو را سفتتر کرده، پد ترمزها را ارتقا داده و میله ضد غلتش عقب را تقویت کرده است تا فرمانپذیری دقیقتری ارائه دهد. در بخش ظاهری نیز، فیبرکربن روی قاب آینههای کناری و اسپویلر عقب به کار رفته است.

یک پلاک شمارهگذاری شده بهصورت اختصاصی روی خودرو نصب شده است تا خاص بودن آن را نشان دهد، و استفاده از فیبرکربن در کنسول میانی نیز مدل R400 لیمیتد را از نسخه معمولی R400 متمایز میکند.
مشخصات فنی

در زیر کاپوت تغییری صورت نگرفته است و همان پیشرانه VR30DDTT همچنان قدرت ۴۰۰ اسببخار تولید میکند. در واقع، مدل R400 را میتوان معادل ژاپنی اینفینیتی Q50 رد اسپورت ۴۰۰ دانست، زیرا هر دو از موتور شش سیلندر ۳ لیتری تویین توربو بهره میبرند.
قیمت و نحوه عرضه
این خودرو بهصورت اولویت با سفارش زودتر عرضه میشود و هر دستگاه آن ۶,۹۳۵,۵۰۰ ین (حدود ۴۵,۴۰۰ دلار) قیمت دارد؛ یعنی تقریباً ۳,۰۰۰ دلار گرانتر از نسخه معمولی R400.
نوشته بهروزرسانی نیسان اسکای لاین در ژاپن اولین بار در اسب بخار. پدیدار شد.


















نظر بدهید