پست شده در اخبار اطلاعات عمومی خودرو

آرین دیزل در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت پخش کیش حضور خواهد یافت

[ad_1]

آرین دیزل در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت پخش کیش حضور خواهد یافت

آرین دیزل در نمایشگاه کیش
آرین دیزل در نمایشگاه کیش

آرین دیزل در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت پخش کیش حضور خواهد یافت. در این رویداد محصولات متنوع  از برندهای جک و شک موتو به معرض دید عموم و فعالان صنعت پخش گذاشته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، آرین دیزل با در اختیار داشتن ۲۴ درصد از سهم بازار خودروهای کار و تجاری به عنوان یکی از تأثیرگذارترین بازیگران این بازار شناخته می شود. این شرکت طی سال های اخیر علاوه بر ارائه محصولات متنوع در تناژ مختلف و مناسب با نیاز بازار، توانسته است نوع و رقابت در این بازار را کیفی تر کند و سطح آن را نیز بالا ببرد.

 آرین دیزل همچنین با حضور در نمایشگاه های مختلف خودرویی و صنایع مرتبط سعی کرده است فضای مناسب تری برای علاقه‌مندان و مصرف کنندگان این نوع خودروها فراهم کند. پیرو این دیدگاه و برای معرفی هر چه بهتر و گسترده تر محصولاتش، این شرکت در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت پخش کیش حضور خواهد داشت.

براساس این گزارش، در ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران، انجمن ملی صنعت پخش ایران برای اعضای خود برنامه های متنوعی تدارک دیده و قرار است در کنار نمایشگاه، که از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۱۰ شب برای بازدید عموم برگزار خواهد شد، همایش ها و نشست هایی را نیز با هدف افزایش سطح دانش حرفه‌ای و برقراری ارتباط بین بخش های مختلف این صنعت برگزار کند.

توسعه بازار شرکت های تولیدکننده مواد غذایی، دارویی، بهداشتی و نیز توسعه سبد شرکت های صنعت پخش، نگاه ویژه به حوزه لجستیک و حمل و نقل و گسترش ارتباطات بین المللی این حوزه استراتژیک از اصلی ترین اهداف برگزاری این دوره از رویداد است.

حضور شرکت های بزرگ تولیدکننده خودروهای تجاری و کار در رویدادهایی از این دست، در کنار برقراری ارتباط بین این شرکت ها و فعالان حوزه پخش به عنوان مشتریان بالقوه، می‌تواند در به اشتراک گذاشتن تجربیات دو طرف در بهبود بخش حمل و نقل و لجستیک این صنعت نیز نقش آفرین و تأثیرگذار باشد. آرین دیزل هم که با تولیدات خود در رده کامیونت، کامیون، کشنده و کاربری، از بازیگران بزرگ بازار خودروهای تجاری و کار کشور به حساب می‌آید، با همین هدف در این رویداد حضور خواهد داشت.

در ادامه سیاست گذاری های جدید هیئت مدیره و فصل جدید برنامه های انجمن ملی صنعت پخش و نگاه تحول گرا به این حوزه و نیز پیرو برگزاری موفقیت آمیز پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران، انتظار می‌رود رویداد امسال با همکاری کلیه دست‌اندرکاران و زیست بوم توسعه صنعت پخش در کشور شامل وزارت صنعت، معدن، تجارت، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت اقتصاد، بانک های عامل، شرکت های عضو انجمن، تأمین کنندگان تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری، متولیان فروشگاه های زنجیره ای و سایر ذی نفعان این حوزه، کامل‌تر و پُربارتر از دوره های قبل برای شرکت های حاضر برگزار شود.

آرین دیزل نیز با توجه به سبد کامل و متنوعی که در اختیار دارد با حضور در این نمایشگاه می تواند فرصت ویژه ای را برای بازدیدکنندگان و شرکت های حاضر در صنعت پخش فراهم کند. این نمایشگاه با تمرکز بر آخرین نوآوری ها و دستاوردهای جهانی صنعت پخش از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه و همایش های بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

۵ امتیاز از ۱ رای

[ad_2]

Source link

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی